من مانده ام تنهای تنها(ایرج بسطامی) دانلود + متن

متن و فایل تصنیف «من مانده ام تنهای تنها» …

 تصنیف بسیار معروف و زیبای «من مانده ام تنهای تنها» از ایرج بسطامی

جهت دانلود اینجا کلیک کنید

 

گل پونه هاي وحشي دشت اميدم
وقت سحر شد
خاموشي شب رفت و فردايي دگر شد
من مانده ام تنهاي تنها
من مانده ام تنها ميان سيل غمها

گل پونه ها نا مهرباني آتشم زد آتشم زد
گل پونه ها بي همزباني آتشم زد
مي خواهم اکنون تا سحر گاهان بنالم
افسرده ام ديوانه ام آزرده جانم

گل پونه هاي وحشي دشت اميدم
وقت سحر شد
خاموشي شب رفت و فردايي دگر شد
من مانده ام تنهاي تنها
من مانده ام تنها ميان سيل غمها

این ورودی در سنتی ایرانی, غمگین فرستاده شده و با برچسب خورده. پایاپیوند را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای من مانده ام تنهای تنها(ایرج بسطامی) دانلود + متن

    • farzana ali می‌گوید:

      من ماندام تنهای تنها
      شب است و فراق ودرد بی پایان
      تب دارم ومیسوزد بند بند تنم
      من ماندام و تنهای
      زین حسرت جانگداز افسرده شدم
      فانوس خاموش زمانه شدم
      افتاده در گوشه ناامیدی
      من ماندام و تنهای

      • بنده خدا می‌گوید:

        دلم رو با این حرفت سوزوندی – دانلود کردی نظر نمی دی؟
        خدا خیرت بده

  1. امین جعفری می‌گوید:

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. DAVOOD می‌گوید:

    بی نظییییییییییییره

  3. ali می‌گوید:

    مرسی

  4. master می‌گوید:

    حبییییییییییییبم سیییییییییییییییییییییییل غمها

  5. nima می‌گوید:

    مشتی هستی به مولا

  6. sajad می‌گوید:

    داغت نبینم

  7. farhad می‌گوید:

    سلام : ممنون از وبلاگ خوبتون…متاسفانه ما تا هنرمندانمان را زیر خاک نکنیم مورد لطفمان قرار نمیگیرند ولی ممنون از شما که برای آشنایی ما با هنرمندان زحمت می کشید ای کاش زمانی که استاد شجریان و دیگر دوستان مرحوم بسطامی بر مزارش گریه میکرد به همان مقدار در زمان زنده بودنش فکری بحال رفع فقرش کرده بودند که در تهیه منزل در مزیقه نباشند و در مملکتی که یک نفر هزاران ملیارد از بیت المال را تصاحب می کند جای تعجبی ندارد که هنرمندانش در خانه اجاره ای و در فقر بمیرند..!از ماست که بر ماست..!

دانلود کردی نظر نمیدی؟ (در صورت خرابی لینک نیز حتما اطلاع دهید)

