مناجات هایده:دعای سحر(یادی از سلیم موذن زاده) متن + دانلود

صدای اذون میاد …

با افتخارمتن و مناجات زیبا و ماندگارهایده در گام مینور رو برای شما قرار دادم البته ازجهاتی شبیه بیات اصفهان است. ضمن آنکه در فرازهایی از آن، گریزی هم به بیات ترک می زند و در دقیقه1و33ثانیه وقتی میخواند: صدای اذون میاد…شما  بیاد اذان سلیم موذن زاده می افتید که الله اکبر میگوید
من دقیقا اطلاع ندارم که کدوم یک از این عزیزان ازهم تاثیر پذیرفتند
اما شواهد نشون میده مناجات هایده سالها قبل تر از اذان موذن زاده اجرا شده

شاید اگر بگم موذن زاده از این مناجات برای اجرای اون اذان معروفش الهام گرفته زیاد به مذاق خیلی ها خوش نیاد ولی من میگم

 

برای  دانلود مناجات اینجا کلیک کنید(خواهشا دانلود کردی نظر بذار)

سحرا وقت دعا
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد
با خدا حرف میزنم
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد
اون خدایی که همه عالم از اوست
رو بلندی پای ابرا میشینه
میدونم که های های
گریه هامو میشنوه
میدونم که اشکامو میبینه
صدای اذون میاد
صدای اذون میاد
میپیچه تو نفس ساده صبح
رو لبم نشسته آه و
دل من غرق گناه
سر میذارم روی سجاده صبح
سحرا وقت دعا
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد
با خدا حرف میزنم
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد
اون به محراب یقینم میبره
به سراپرده دینم میبره
اون تسلای وجود
سر هر بود و نبود
به شکوه لحظه های
بهترینم میبره
اون که تاریخ بلند کبریاش
تو دلاغریضه ستایشه
سر به سجده ش میذارم تا بمیرم
واسه رفتن تن من یه خواهشه
واسه رفتن تن من یه خواهشه
سر به سجده ش میذارم تا بمیرم
واسه رفتن تن من یه خواهشه
صدای اذون میاد
صدای اذون میاد
میپیچه تو نفس ساده صبح
رو لبم نشسته آه و
دل من غرق گناه
سر میذارم روی سجاده صبح
سحرا وقت دعا
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد
با خدا حرف میزنم
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد

این ورودی در پاپ کلاسیک فرستاده شده و با برچسب خورده. پیوند پایدار را نشانه‌گذاری کنید.

40 پاسخ برای مناجات هایده:دعای سحر(یادی از سلیم موذن زاده) متن + دانلود

  1. توت فرنگی می‌گوید:

    درودبرشما،کاربسیارزیبائی انجام داده اید،سپاسگزار

  2. سعید می‌گوید:

    عالی بود

  3. احمد ت می‌گوید:

    بسیار عالی بود . دستت درد نکنه

  4. مژگان می‌گوید:

    خیلی راحت دانلود میشن خیلی هم قشنگن همه آهنگها دست گل شما درد نکنه .

  5. هانا می‌گوید:

    من این ترانه رو توی بپگی و خونه ی مادربزرگم شنیده بودم
    خیلی دلم میخواست دوباره بشنوم
    خیلی خیلییییییییییییییییییییییییی ممنونم

  6. محمد می‌گوید:

    ممنون
    من یادمه سال 77 تو ماشین بابام اینو گوش داده بودم و امروز 92/1/15 دوباره گوش دادم

  7. ا می‌گوید:

    ممنون ازاهنگ زیباتون

  8. محمد می‌گوید:

    آقا مرسی، ولی اذان برای سلیم نیست، برای داداشش رحیمه که حداقل برای 60 یا 70 سال پیشه

  9. sarah می‌گوید:

    عزیزم واقعا عالی بود لینک ها راحت دانلود می شد و بهترین ها رو اینجا جمع کردی خسته نباشی
    می خواستم شانه هایت هایدی رو دانلود کنم لینکش مشکل داشت ممنون میشم درستش کنی

  10. ص می‌گوید:

    مرسي. بسيار زيبا بود و من امشب واقعا دوست داشتم اين آهنگ رو بشنوم. ممنونl

  11. الهام می‌گوید:

    مررررررررررررررررسی

  12. طلایی می‌گوید:

    ممنون که این یادگار گرانبها رو برای ما گذاشتی
    امروز اولین سحر از ماه مبارک رمضان 1392 هجری شمسی ست
    روحش شاد

  13. siavash می‌گوید:

    ماه رمضانه و این آهنگ خیلی میچسبه مرسی

  14. arash می‌گوید:

    kheyli dombalesh budam merc.

  15. مریم می‌گوید:

    ممنون از شما

  16. فریبا می‌گوید:

    ممنونم بخاطر این آهنگ. خیلی قشنگه

  17. رضا می‌گوید:

    خدایش بیامرزاد!
    دمت گرم و سرت خوش باد . . .

  18. مینا می‌گوید:

    ممنون اولین بار بود که گوش کردم

  19. صاحبدل می‌گوید:

    سلام من اولین بار تو شبکه GEM TV گوش دادم و الان دانلودش کردم ممنون.
    22/04/92 ساعت 1:28 بامداد.

  20. سورشا می‌گوید:

    عالی بود ممنون

  21. sina می‌گوید:

    مرسی خیلی دنبالش گشتم تا بالاخره اینجا پیداش کردم.خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون…

  22. Nima می‌گوید:

    آخه نظر ئائن اشتباهه،من جسارت نمیکنم به جمع ولی من خیلی کوچکتر از اونم که راجع به بزرگ بانوی آواز ایران نظری بدم….

  23. مسیحا می‌گوید:

    ممنون/خیلی خوب بود…

  24. احمد می‌گوید:

    دمت گرم

  25. مهدیس می‌گوید:

    یه دنیا ممنون

  26. م.ی. می‌گوید:

    سلام
    خیلی گشتم بالاخره اینجا پیدا کردم و تونستم دانلود کنم. واقعا ممنون

  27. سمانه می‌گوید:

    خیلی وقت بود این آهنگ بانو هایده رو نشنیده بودم و واقعا لذت بردم ممنون

  28. سارا می‌گوید:

    سلام. یک دنیا ممنونم

  29. amir می‌گوید:

    بسیار عالی بود . دستتون درد نکنه . عااااااااااااالیه ! پاینده باشید.

  30. fania می‌گوید:

    merci daeri

  31. محمد می‌گوید:

    چه حالی دادین ممنون…

  32. iman می‌گوید:

    واقعا فوق العاده بود

  33. ahad می‌گوید:

    مرسی بی نظیر بود.
    من دنبال اذان خانم هایده هستم می تونی واسم پیدا کنی؟

  34. mohammad می‌گوید:

    عالی دمتون گرم که انقدر راحت گذاشتید دانلود بشه نه مثل سایتای دیگه که وقتی میخوایی دانلود کنی حتما باید عضو شی . ممنون

  35. amuReZa می‌گوید:

    عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود مرc

  36. یوسف می‌گوید:

    واقعا ممنون. خیلی دنبالش بودم..

  37. کوروش می‌گوید:

    سلام ممنون از اینکه این آهنگ زیبا رو با صدای معجزه آسای بانوی آواز ایران گذاشتین خیلی دلم میخواست بشنوم دستتون درد نکنه

  38. جواد می‌گوید:

    واقعا عالی بود مر30 ازتون
    بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  39. ستاره می‌گوید:

    slm.kheyli aali bud.khaste nabashi

دانلود کردی نظر نمیدی؟ (در صورت خرابی لینک نیز حتما اطلاع دهید)

