از غم عشق تو (استاد شجریان) دانلود + متن

از غم عشق تو ای صنم … روز و شب ناله ها میکنم من …

تصینف زیبا و شور انگیز «از غم عشق تو ای صنم» تقدیم بااحترام:

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

از غم عشق تو ای صنم

از غم عشق تو ای صنم

روز و شب ناله ها میکنم من

روز و شب ناله ها میکنم من

وز قد و قامتت هر زمان

وز قد و قامتت هر زمان

صد قیامت به پا میکنم من

صد قیامت به پا میکنم من

دست و بر زلف تو میزنم…ای جانم

روز خود را سیه میکنم من

عمر خود را تبه میکنم من

گر به فلک میرسد

گر به فلک میرسد … آه من … از غمت

چشم تو دل میبرد … دلربایار

چشم تو دل میبرد … دلربایار

با غم شیدا نشین

حال نزارم ببین

بیش از این … بد مکن … فتنه به کارم مکن … بی وفایم

فتنه به کارم مکن … بی وفایم

آئین وفا و مهربانی

آئین وفا و مهربانی

در شهر شما مگر نباشد؟ حبیبم!

گناه من چه بود اي بي مروت

تقصيرم چه بود اي بي دميت
تقصيرم چه بود اي بي دميت

صبر و بر جور تو مي کنم اي جانم

روز خود را سيه مي کنم من
عمر خود را تبه مي کنم من
روز خود را سيه مي کنم من
عمر خود را تبه مي کنم من

این ورودی در سنتی ایرانی فرستاده شده و با برچسب خورده. پایاپیوند را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای از غم عشق تو (استاد شجریان) دانلود + متن

  1. silver می‌گوید:

    سلام چرا این آهنگ ناقصه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانلود کردی نظر نمیدی؟ (در صورت خرابی لینک نیز حتما اطلاع دهید)

