گلی خوشگلی (سعید شایسته) دانلود + متن

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري …
گل واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تري …

توصیه میکنم بدانلودید … چون قشنگه

برای دانلود اینجا کلیک کنید

تو که خوشگل و شهره عالمي، عالمي، عالمي

تو که حس قشنگ حالمي، حالمي، حالمي
نرو عشق تو با اين آرزو، آرزو، آرزو
تو که معجزه بخش نالمي
واسه ما بزار خندت گل کنه
بزار دل واسه عشقت هول کنه
که دلم به خيالت پر پره
به اميد و هوس سر ميبره

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گل واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تري

تو که فاتح شهر قلبمي، قلبمي، قلبمي
تو که مرهم زخم و دردمي دردمي دردمي
نرو از بر من تا دور دور، دور دور، دور دور
تو که سرخي رنگ زردمي
واسه ما بزار اخمات وا بشه
بزار مهربونيت دريا بشه
منو تو خونه ي دل راه بده
بزار در رو به قلبم وا بشه

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تري

بي عشقت، نميشه نميشه ديگه غنچه‌اي وا نميشه
واسه همسفر ره عشق ديگه هيچ کسي پا نميشه
اگه قسمت من تو بشي چي ميشه چي ميشه چي ميشه

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تري

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري

گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تري

این ورودی در پرطرفدارترین آهنگ ها, شاد فرستاده شده و با برچسب خورده. پایاپیوند را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای گلی خوشگلی (سعید شایسته) دانلود + متن

  1. محمد می‌گوید:

    چرا ..چرا نظرندم ؟؟نظرم می دیم واست ..وایس ببینم ای خو اصن انگار دانلود نشد..ها چرا . …آغا قربون دستت … دانلود شد ..دستت درد نکنه ..

  2. بیتا می‌گوید:

    مرسی عالی بود عاشق اهنگشم

  3. مهشید می‌گوید:

    بالاخره تونستم اینجا دانلودش کنم ممنونم

  4. پرواز می‌گوید:

    دستتون درد نکنه.خسته نباشین

  5. رضا می‌گوید:

    خیلی حال کردم

  6. Aramesh می‌گوید:

    avalan k download nashod sanian dose azizi k matne ahango inja neveshti bayad be khedmate anvareton arz konam k shoma aval ahango khob gash kon bad matnesho inja bezar saeed mige goli khoshgeli , goli delbari , goli az hame zibatari, goli vase man , goli vase eshq , goli az hame maqrortari, na mer o tari dose gerami are dash

دانلود کردی نظر نمیدی؟ (در صورت خرابی لینک نیز حتما اطلاع دهید)

