ازم نخواه با تو بمونم (مرحوم ناصر عبداللهی) دانلود + متن

ازم نخواه با تو بمونم … تو هیچی از من نمیدونی …

اگه بگم راز دلم رو … تو هم کنارم نمیمونی …

اینم یه آهنگ بیادماندنی … یه طلب آمرزش برای ناصر عبداللهی درخواست ناچیزیه…

 برای دانلود اینجا کلیک نمائید 

 

يه زخم کهنه روي بالم يه آسمون که چشم به رام نيست

به غير واژه غريبي چيزي توي ترانه هام نيست

حتي يه آيينه پيش روم نيست که اسممو يادم بياره

تنها ترين مسافر شب تو خلوتم پا نمي ذاره

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

دل من ار نژاد عشقه از تو و از ترانه لبريز

يه دنيا غم توي صدامه مثل سکوت تلخ پاييز

من يه پرنده ي غريبم من از نژاد آسمونم

ميون اين همه ستاره من يه شهاب بي نشونم

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

آي تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

يه زخم کهنه روي بالم من يه پرتده ي غريب

يه دنيا غم تو صدامه من از نژاد آسمونم

تنهاترين مسافرشب

ميون اين همه ستاره من يه شهاب بي نشونم

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

ازم نخواه با تو بمونم تو هيچي از من نمي دوني

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

تو هم کنارم نمي موني

این ورودی در نوستالژیک, پاپ روز, پرطرفدارترین آهنگ ها فرستاده شده و با برچسب خورده. پیوند پایدار را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای ازم نخواه با تو بمونم (مرحوم ناصر عبداللهی) دانلود + متن

  1. مهسا می‌گوید:

    ممنون من واقعاً عاشق این موزیکم

  2. sid می‌گوید:

    يادش بخير ناصر عبدالهي زود رفت . از شما هم ممنونم بخاطر اين اهنگ

  3. سینا می‌گوید:

    تشکر

  4. hamid می‌گوید:

    خيلي خوب بود!!!!!!

  5. یوسف می‌گوید:

    دستت درد نکنه . روح آقای عبدللهی شاد

  6. ramram می‌گوید:

    خدا رحمت کنه ناصر عبداللهی رو خیلی دوسش داشتم

  7. rokhi eshghi می‌گوید:

    خدارحمتش کنه…..خاطرات سربازیم یادم اومده..

  8. علی می‌گوید:

    دمتون گرم! عالی

  9. omid gitarist می‌گوید:

    اسطوره بود واقعا…. روحش شاد…

  10. اناهیتا می‌گوید:

    خیلی اهنگ زیبایی بود

  11. mari می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم <ممنونممممم

  12. elham می‌گوید:

    خیلی خوب بود ممنونم

  13. جلال می‌گوید:

    ………………………..
    ممنون

  14. علیرضا می‌گوید:

    عالی ناصر تو قلب ما بندری هاست هنوز به یادشیم./روحش شاد

  15. nima می‌گوید:

    واقعاً ناصر تک بود

  16. farzad می‌گوید:

    عالی بود.دیگه اوعجوبه ای مثل ناصر عبداللهی نمیاد

دانلود کردی نظر نمیدی؟ (در صورت خرابی لینک نیز حتما اطلاع دهید)

